Sliter mitt hår



Satt hela kvällen igår och idag under förmiddagen och försökte ta bort Security Tool, ett jävla program som installerar sig själv och ställer till en massa elände i datorn. Gjorde skrivbordet svart så att inga ikoner syntes, det gick inte att öppna mailen eller andra program och dessutom poppar det upp en massa meddelanden om att NU släpps ditt bankID fritt på nätet o.s.v. Men OM jag betalar 79 dollar så fixas allt. Man blir så förbannad!

Vad är det för fel på er som gör sådana här program????

Nu är jag skyddad till tusen i form av olika program (som säkert får konflikt med varandra) och hoppas att jag slipper sånt här på ett bra tag.


Kommentarer
Postat av: Hanne

kjempe kul blogg btw

2010-04-20 @ 15:12:08
URL: http://impo.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...