Nu börjar dragkampen

Vilket kök ska vi ha, vilka färger? Hur ska vardagsrummet vara, fondvägg eller? Ja, nu börjar denna tröttsamma diskussion som kan bli både högljudd och slitsam. Jag kan tänka mig ett kök i vitt, sambon vill ha valnöt. Jag vill lägga nytt tak med nya pannor, sambon vill laga det befintliga. Jag vill ha en dörr från tvättstugan ut mot trädgården, sambon vill ha en dörr ut från ovanvåningen med trappa ner till trädgården. Som sagt, detta kommer att bli en segdragen process.


Kommentarer
Postat av: Linda

jag hejjar på dig ett vitt kök e såå fint (även om jag drömmer om ett svart) kvinnfolket vet ALLTID bäst de e bara för mansfolket att vänja sig heltenkelt =)

2010-02-12 @ 09:08:26
Postat av: Mariette

Håller helt med dig och ska visa din kommentar för mansfolket här hemma. Angående svart så vill jag ha svarta vitvaror. Tycker det är så jääädra snyggt!

2010-02-12 @ 10:51:11
Postat av: Linda

japps det e ju de men jag skulle nog mer kunna tänka mig rostfritt :P hehe men jag tror att ert kök kommer bli superfint stå på dig bara =)

2010-02-12 @ 14:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...