Med hopp om en bättre dag idag

Värmepumpen fixad, bilen snart på väg, och lagad. Att startmotorn rasat låter tydligen värre i mina öron än vad det är i bilmekanikerns värld. Får se vad detta kommer att kosta nu då, skulle inte bli så dyrt.
Datorn uppför sig fortfarande märkligt när man skriver så jag får väl lämna in den. Nu hoppas jag att det inte kommer fler otrevliga överraskningar på ett tag, man blir ju helt knäckt.

Jag har hittat en ny garnaffär och tänkte kolla in den på väg till jobb. Hoppas det står en kunnig tant och säljer riktigt billigt garn så att detta kan bli min nya favoritaffär =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...