Skarp kritik mot min blogg

Ja, nu klagar "en del" på att jag skriver A men inte B. Att jag ska besiktiga bilen men inte hur det gick eller att jag skulle på Malmö Dansakademis show men inte vad jag tyckte om den, är exempel. I och med detta så måste vederbörande ringa och fråga och då telefonsamtal är överskattade så lovar jag naturligtvis bot och bättring.

För er andra som i tysthet har muttrat över dessa saker så....nej, bilen gick inte igenom besiktningen. Det var något med avgasröret eller så som läcker. Kör tydligen med en riktig rishög så NU VILL JAG HA EN NY BIL!

...och om showen vill jag bara säga...SÄ JÄDRA BRA!!!! Dottern var naturligtvis bäst (är jag partisk nu? Neeeh) och Billie Jean-mixen var helt fantastisk. Jag kommer att länka från youtube när det läggs upp i slutet av februari.

Jag lovar och svär att jag ska bättra mig i framtiden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...