Spinning blir min hatkärlek

Så är det. Jädrigt tufft, vilket är bra, men jag är inte sååå uthållig (inte alls visade det sig), det är verkligen hata och älska. Nu har jag lovat att ge det 5 gånger innan jag utvärderar och det tänker jag göra. Detta var då pass nummer 1 (suck).

Det här med tekniken är inte heller självklart. Bara att sätta sig samtidigt som man fortsätter att cykla visade sig vara lite jobbigt. Eftersom jag försökte stanna så small det till i ena låret och nu sitter jag här med liniment och doftar. Obs! Velpottan och latmasken är nu borta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...