Nu är rötmånaden här

...enligt bondepraktikan ja. Det har nog varit rötmånad ett tag egentligen eftersom det har varit varmt och fuktigt länge nu. Men man får tänka lite extra på att inte låta kylskåpsdörren stå öppen mer än nödvändigt och att stoppa in kylvaror meddetsamma.

Jag är alltid nojig med gammal mat och är en sån där som luktar på allting och får för mig att det nog är dåligt även om det inte är det.  Det blir inte bättre under sommaren kan jag säga, då åker nog onödigt många friska grejer i slasken.


Kommentarer
Postat av: alicia

Ja jag har redan åkt på dålig mat och blivit dålig av det så nu är jag jätte försiktig med maten jag stoppar i mig :/

2010-07-23 @ 18:52:37
URL: http://aliciaiunderlandet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...