Snart semester

...och det känns hur skumt som helst. Förra året hade jag två veckor och det var första gången på tio år som jag hade semester över huvud taget. Jag brukar jobba som mest på sommaren. I år blir det också två veckor och jag får väl bara hoppas att jag inte klättrar på väggarna efter en eller så.

Nu tycker nog en del att jag är fullständigt knäpp men sanningen är den att jag är ledig ganska mycket och har därför inte det behovet. Det som många skjuter fram att göra tills under semestern, det gör jag när jag har lediga dagar. Jag jobbar många timmar när jag jobbar och har därför ut mer av min ledighet helt enkelt.



En del bad blir det väl förhoppningsvis =)


Kommentarer
Postat av: Isabel & Caroline

Mysig bilden ser uT! :)

2010-07-13 @ 14:00:55
URL: http://sistersofgothenburg.blogg.se/
Postat av: Linda

vissa har det på tok för bra :P =)

2010-07-14 @ 05:47:16
Postat av: Mariette

Visst är det härligt Linda =)

2010-07-14 @ 09:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...