Hemma igen

Jag vet inte om jag gjorde några direkta fynd i Ullared men mysigt var det. Köpte i och för sig ett kamerastativ billigt. Har velat ha ett länge men har tyckt att det har varit lite dyrt.

Annars blev det mest lite onödiga struntgrejer som jag förmodligen inte behöver.
Men det var gott att komma hemifrån och slippa damm och skit här. Dessutom blev halsen bättre (ja, jag drar fortfarande på en halsinfektion och spottar varklumpar) och fattar nu att man inte ska bo i byggdamm i 4 månader utan att det straffar sig. Var bara hemma i några timmar så blev jag dålig igen. =(

Men vi hade så härligt och pratade, pratade, pratade... saknar det redan...

Jag undrar bara... var fasen var Morgan?

Kommentarer
Postat av: Karin

Har hittat helt rätt grej för dig att köpa nästa gång du ska till Gekås =)

http://gekasullaredbloggen.blogspot.com/. Bläddra ner en bit så hittar du Kjellprylarna =)



Kram

2010-06-02 @ 22:53:14
URL: http://systerysterochallabarn.blogspot.com
Postat av: Mariette

Ha ha ha

2010-06-03 @ 21:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...