Det vackraste ordet

Sitter och ser tv4´s morgonprogram där dom bad att man skulle skicka in det vackraste ordet. Det första jag tänker på är "SOMMAR", värme, sol och glass mmmm. Men sen tänker jag att man måste vara lite djupare kanske och då blir jag helt ställd. Här försöker man tänka ut något riktigt bra så att människor som läser bloggen tänker -"Ja, det här är det vackraste ordet som finns. Så otroligt genomtänkt och fint."

Nu blir det inte så, det bästa jag kan åstadkomma är "IDAG"... skjut inte upp saker utan gör det idag... gör den där storstädningen idag... gå en riktigt lång promenad med hundarna idag... kör ett rejält träningspass fast du egentligen vill slappa idag...  berätta för man och barn att du älskar dem idag...

Fundera på vilket ord som är just ditt vackraste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...