Dubbelt upp

Körde först spinning och sedan ett pass poweryoga. Spinningen ska jag utvärdera idag (det har ju gått ett tag nu) och ja... vad kan jag säga mer än att tränarna hade rätt - JAG ÄLSKAR SPINNING! Nu måste jag bara få världens kondition. Vårruset i maj känns inte omöjligt längre.

Poweryoga är inget jag har testat innan så det var premiär - SÅÅ GÖTT! Trodde att jag skulle vara helt off men tack vare Wii Fit kunde jag redan övningarna. Patetiskt eller hur? Kan ni se mig framför TV´n?
HA HA HA.

Nu sitter jag här och doftar kvinna, eller rättare sagt stinker som en gris. Ingen roll on som stoppar denna odör tyvärr.


Kommentarer
Postat av: sally

fin blogg du har .

kolla gärna min blogg o lämna en liten kommentar och tipsa dina vänner om min blogg :D :

2010-03-02 @ 13:14:16
URL: http://salley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...