Så här planerar vi kök

Efter att ha suttit i timtal med allehanda dataprogram för att planera köket så måste jag ändå säga att det här sättet är 10 gånger bättre. Vi upptäckte snabbt att våra ritningar inte är genomförbara annat än på papper och då har vi ändå fått hjälp av "proffsfolk" att planera. Eftersom vi har varit i princip i varje köksbutik Malmö-Lund så har vi haft många som har ritat och tyckt till oss. Nu har vi ritat på golvet och sedan har vi helt enkelt gått omkring i köket och "lagat mat, öppnat alla dörrar och lådor" och helt enkelt känt oss för. Nu har vi en planering som vi känner för starkt. Jag undrar vad våra grannar har trott om de har tittat in precis när vi "arbetade" i köket. Förmodlingen att det har slagit runt i huvudet på oss.


    
Så här blir det. Visst kan man se hörnspisen?


     

Köksö ska det också bli. På hjul så att det går att rulla bort den när vi är många.



         
Visst slår detta alla ritningar... Kan inte bli tydligare.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej!

Är du intresserad av en ny design? Gå då in och tävla om en gratis design hos mig! :)

http://rebeccaarehn.blogg.se/2010/march/vill-du-ha-en-gratis-design.html



(Om du inte tycker om denna typ av "reklam" så ber jag så hemskt mycket om ursäkt!)

2010-03-16 @ 07:35:09
URL: http://rebeccaarehn.blogg.se/
Postat av: Josie

Fin blogg! :)

2010-03-16 @ 11:54:02
URL: http://josiieliive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...