Sovmorgon, I wish

Tänkte ligga en stund längre idag när jag är ledig men det tyckte tydligen inte de hantverkare som är här. Halv 8 knackar det på dörren, hundarna skäller och så var det slut på den sömnen :(

Jag försöker verkligen att se positivt på detta, ju mer de är här ju fortare blir vi klara med renoveringen, men idag är jag inte på humör för det. Här är så jäkla dammigt och skitigt överallt och det börjar gå mig lite på nerverna känner jag. Nu har det gått två veckor och det är kanske fyra veckor kvar (minst).


Kommentarer
Postat av: tava ;*

allt bra idag ? :d

2010-03-23 @ 19:58:29
URL: http://tavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...