Vilken jädra morgon


Gick upp i god tid... drack kaffe... surfade lite... sen skulle vi köra... och då hittar jag inte bilnycklarna!!!
Naturligtvis låg dom i sambons jacka, som han hade på sig... och han börjar jobba mitt i natta så han var inte hemma. Leta, leta efter extranyckeln men den fanns ingenstans. Kom på att den förmodligen inte blev tillbakalämnad efter senaste utlåningen av bilen.

Det är först nu jag känner svetten rinna och inser att jag inte kan ta mig till jobb. Jäkla pinsamt att ringa sin chef och berätta faktum. Tack och lov så har jag toppenarbetskompisar som ställer upp med så kort varsel och dessutom utan att knorra (helt otroligt).

 TACK, TACK, TACK L för att du är så tolerant mot denna förvirrade människa!

Vad chefen sa? -"Kan hända alla. Gå nu och sätt dig och pusta ut."

Puuust!

Kommentarer
Postat av: Gurkiss Scrappande

Puh det där lät verkligen som en jobbig morgon. Härligt att ha en så underbar chef :)



Det där med att bilnycklarna försvinner eller bara råkar följa med i sambons jacka, det känner jag igen allt för väl hmmz



Ha de gott.

Kram Gurkiss

2010-03-22 @ 10:23:26
URL: http://gurkiss.com/scrapbooking
Postat av: Mariette

Ja, det tog ett tag att varva ner kan jag säga ;)

Brukar förresten titta in på din sida ibland.

2010-03-22 @ 10:35:22
Postat av: althea

Haha, vilken skön bild ^^ Ha en skön dag =)

2010-03-22 @ 13:07:10
URL: http://altheatrollet.blogg.se/
Postat av: annsan_s

Kul bild. Hahahahahahaha ;)

2010-03-22 @ 14:48:37
URL: http://annlouises.webblogg.se/
Postat av: Linda

du står ju ut med mig ju =)jag skulle vilja höra samtalet med denna förvirrade människan =) gillade min fråga vad e klockan som om de skulle spela någon roll upp skulle ja ju =)

2010-03-22 @ 20:20:20
Postat av: piteasflicka

snälla hjälp mig och min pojkvän vi ska utomlands till våren men vi vet inte riktigt vars vi ska åka, det finns alternativ på bloggen. :D tack för hjälp

2010-03-22 @ 20:58:50
URL: http://piteasflicka.webblogg.se/
Postat av: Mariette

Ha ha ha. Ja nu när jag tänker på det så måste det ha låtit helt virrigt allting, jag i smått panik och du sömndrucken och förvirrad.

2010-03-23 @ 10:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...