Hur dum får man bli... igen?

Jag gick loss på rean som Ellos har och hittade denna ljuvliga klänning.

Fick hem den, provade och den satt som ett tält. Inget att göra, bara att byta den klart... om det nu inte hade varit så att jag provade den när jag var nysminkad. Det kom naturligtvis foundation på kanten på framsidan och när jag försiktigt skulle ta bort det så smetade det på något konstigt vis ut sig ÄNNU mer och blev en ÄNNU större fläck.


Nu står jag här med ett klänning som jag inte kan skicka tillbaka, så ser ni någon gå omkring i ett vitt tält i sommar så är det bara jag.

Kommentarer
Postat av: rebecca heter jag ;)

HAHA! hänt mig med :(

2010-05-24 @ 01:40:58
URL: http://rrebeccaasidehed.blogg.se/
Postat av: Bellezzaofsweden

Vill du ha runt 2000 fler besökare? Jag har ständigt nya tävlingar på min blogg så glöm inte att följa den så att du inte missar tävlingarna och vinner en länkning.



Ha en bra dag:)

2010-05-24 @ 10:01:37
URL: http://bellezzaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...