Shoppingdag

Igår var jag med dottern i Malmö och shoppade. Hon fyllde 17 i förra veckan och fick en shoppingdag i present. Man är inte lika van vid att gå i affärer en hel dag längre så jag var sjukt trött när vi kom hem.

Och denna väntan... dottern provade kläder i godan ro och en annan väntade snällt utanför provrummet... och väntade... och väntade.

Hur orkar hon???

Jag passade i och för sig på att ruinera mig själv litegrann. Förutom lite kläder och några saker till nya köket så köpte jag grejer för att hålla ansiktet på plats =)


Jag fick även tag på vietnamesiskt kaffe. SÅÅÅÅ gott!

... och så fick jag äntligen tummen ur när vi kom hem och bakade lite bröd. Det blev ett med basilika, ett med kanel, ett med oregano och ett vanligt bröd utan "smak".


Kommentarer
Postat av: nadia

Herregud, fick du barn när du var 15 eller? Har fått för mig att du var runt 30..

2010-10-07 @ 17:13:43
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: jejje

låter so en härlig dag:)vad smaskigt brödet såg ut.Ha en härlig helg/kram

2010-10-07 @ 21:41:08
URL: http://livetpastorholmen.blogspot.com
Postat av: Susanne

Haha! Det där känner jag igen! Samma här, men tänk dig då två ( 16 o 18). DOM kan ju prova hela affären och springer in och ut ( för att speglen i provhytten är ju naturligtvis för liten).Och vid varje runda: -Passar detta?? ( ta det gånger 2), haha. Man är slut både i öron ,munn och ben. Men det värsta är när dom då INTE skall köpa något, trotts alla rundor. DÅ får man bita sig i tungan.. / Kram Suss

2010-10-10 @ 12:19:09
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...