Sicken dag

Har varit igång sedan 5.20 i morse. Jobbade till 18.20, sen åkte jag och handlade och sen hem och käkade middag. En snabb titt i bloggen och sedan iväg till Malmö och hämtade dottern som har sett Spamalot. Körde naturligtvis till fel teater så allt blev mycket senare än tänkt.

NU är vi äntligen hemma och jag ska bädda ner mig i soffan och kolla TV (finns väl inget). PUST...

För övrig är jag jäkligt avis på att dottern fick gå och se Spamalot helt gratis, jag vill också se den =)
Speciellt som hon säger att hon skrattade så hon grät.



Kommentarer
Postat av: Anonym

den hade jag också behövt se,skulle behöva ladda ur kroppen med lite skratt kramp:))......SV:testa älgköttsoppa om du får tillfälle.supergott. dagar seda,då hade vi ett riktigt regnoväder.hoppas vi verkligen slipper regn idag.vi måste måla jättemycket.ha en trevlig lördag kväll,mys &tänd lite ljus/kram

2010-09-18 @ 08:44:39
URL: http://livetpastorholmen.blogspot.com
Postat av: Onlyerik

besök www.erikeliasson.blogg.se

2010-09-18 @ 11:01:58
URL: http://erikeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...