Sverige Sverige Fosterland

Ni firar väl? Jag har precis vaknat efter att ha jobbat natt och ska på ett nytt pass om ett par timmar, så något firande hinner jag inte tyvärr. Annars var det tydligen fint besök av kungaparet i Eslöv, kan se mig själv stå där och vinka (not) hahaha.

Jag har kompenserat detta genom att högt, men inte vackert, sjunga vår nationalsång för hundarna (ingen annan hemma ju).

Ha en fortsatt härlig dag med mycket sol och mycket firande för visst är vårt land fantastiskt!! "Du gamla du fria..." nu sjunger jag igen =)

Kommentarer
Postat av: Marias Hörna

Hej på dig. Nä här har inte firats så mycket nationaldag. Min svägerska fylld år igår så då firade vi henne. Och det var mysigt. Tittar in till min abloggkompisar idag...har varit dåligt med det sista tiden...massa annat att pyssla med och för varmt att sitta vid datorn. Hoppas du får en skön dag kram Maria

2011-06-07 @ 09:53:06
URL: http://mariashrna.blogspot.com/
Postat av: Anonym

sv - Jadu... Vi vet inte. en vi misstänker att grabben svalde den första tanden han tappade för vi har då inte hittat den någonstans.

2011-06-07 @ 10:20:50
Postat av: Daisy

Äsch, vad dumt... Mitt namn kom ju inte med ju...

2011-06-07 @ 10:21:28
URL: http://phantazia.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, det är en underbar blå vallmo:). Funderar på att förstora bilden och sätta upp på väggen som en tavla bakom tv.

2011-06-07 @ 12:13:13
URL: http://nakit.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...