Cake pops

Försökte mig på att göra cake pops. Man tager vad man haver hemma och jag såg för mitt inre vilka fina pops man kan göra. Tänkte bege mig till närmaste Panduro för att köpa pennor och annat kul som man kan dekorera med... men men... cake pops är nog en succé på barnkalaset men inget för tonåringar som hellre poppar lite popcorn.


Jag vill så gärna lära mig att dekorera fina tårtor också men någon ska då helst äta dom och det är ju inte aktuellt hemma hos oss. Får väl hålla mig till att göra Mozartkulor till jul.

Kommentarer
Postat av: Anette

Jätte fina !! Jag gillar oxå att dekorera ! Gjorde en hello kitty tårta igår till grann tösen ;)



Trevlig lördag

Postat av: Monica/handbruten

Annars kan du skicka bakverken till mej. ;) De är sååå väldigt välkomna.

Trevlig helg!

/Monica

2011-09-17 @ 15:03:59
URL: http://handbrutensblogg.blogspot.com
Postat av: Anette

Leta upp mig på faceB , där finns tårtan !!!!

Ha det gött , det ska jag , laddar med musik från 70 till 90 talet o dricker piggelin groggar hi hi

Postat av: marina

cake pops är gott :)

2011-09-18 @ 13:26:57
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...