En god dag

Visst bakades det idag, även om jag inte riktigt följde receptet från förra inlägget.

Till middag blev det Chili con carne med nybakade bullar. Testade ett nytt recept på bullar och dom blev supergoda.

Passade även på att göra en chokladkaka.

I morgon hoppas jag att jag får mina nya gardiner som jag har beställt. Vi har ju öppen planlösning för kök och vardagrum, så det blir nytt överallt. Nu är jag lite trött på det gråa vädret vi har och vill kompensera det inne, ni ska få se vilken färg jag till slut valde...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

sv: Haha, jag brukar också ha svårt med just disciplinen. När jag hade min lilla musikadventskalender på bloggen i december så använde jag mig av tidsbestämda inlägg och fixade allt på en gång så jag inte skulle glömma :P



Tack, så jättemycket, vad kul att du uppskattar det jag gör :D



Varsågod! :) Kände att det var något jag själv behövde igår så kändes som en bra tidpunkt att lägga upp det på :)

2012-01-11 @ 11:47:38
URL: http://nettanbutterfly.bloggplatsen.se
Postat av: Tess -Kervefors Foto & Media

Såg mumsigt ut! :)

2012-01-11 @ 21:53:33
URL: http://kervefors.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...