Hemma igen

Nu är Stockholm avklarat för den här gången och det har varit så härligt att bara umgås med den förstfödda. Det har förstås varit mycket shopping, dottern hittade bland annat en balklänning  som hon ska ha till pojkvännens student. Jag köpte den finaste kappan med korsettsnörning bak, visar den här en dag =)





Vi var i Globen i fredags och såg på Melodifestivalen. "Problemet" när man ser det live är att intrycket blir mycket mäktigare och därmed hade vi ingen favorit att rösta på i slutänden, alla var bra på sitt sätt.



Lite konfunderade var vi över öppningen på Helenas klänning... gick dragkedjan sönder eller handlar det rätt och slätt om en viktökning efter måttagningen?

Nu är det åter tillbaka till det vanliga livet och jag ska strax köra och jobba. Man blir ju helt glad av att våren äntligen har kommit till Skåne och jag ska nog gå en rejäl promenad med hundarna innan jag sticker. 



Kommentarer
Postat av: Malin

Mysigt det låter med en helg på tu man hand med ett barn!

2012-03-12 @ 09:05:34
URL: http://malinsvra.blogg.se/
Postat av: Jolline

Coolt! Ni fick allt er en bra föreställning! :)



Skulle ha velat sitta där när alla jublade för Loreen på hennes första framträdande för kvällen. Det var häftigt genom tvn, måste varit mäktigt att sitta i det =)

2012-03-12 @ 10:22:57
URL: http://jolline.blogg.se/
Postat av: Cilla

Kan tänka att det var mäktigt att se. Det såg inte jag att hennes klänning var nån vajsing med.=b

Sv:Tack så mycket!

2012-03-12 @ 17:13:36
URL: http://cillapillas.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...