Tandläkarbesök

Nyss hemkommen från tandläkaren och livet känns sååå bra. Är så fruktansvärt nervös varenda gång jag ska dit. Nu fick jag dessutom en ny tandläkare som visade sig vara helt underbar, och är det någon som kan bota min rädsla så är det klart han. Ska dit igen om några veckor och det känns faktiskt helt ok när jag tänker på det. Tror till och med att jag kan sova ordentligt natten innan. Hoppas nu att han stannar och inte blir gravid eller nåt annat som min förra tandläkare =)

Sambon var också iväg för ett tag sedan och tyckte inte att det var speciellt obehagligt. Hmmm.... undrar varför?



Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-03-14 @ 13:51:22
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Sessan

Varsegod :)

Tack så mycket, det är min lilla mysboll.

Jag tycker det är riktigt otäckt att gå till tandläkaren då jag var med om en obehaglig sak när jag var mindre hos tandläkaren. Nu har jag dock fått en bra men tycker ändå det är obehagligt.

2012-03-14 @ 17:12:46
URL: http://impalaa.blogg.se/
Postat av: Heidi Marie-Livet i røde roser

WOW!! Du er kjempe heldig som har funnet en slik flink tannlege, som både kurerer tannlege skrekk og tenner :=))) Masse lykke til neste gang :=)) Klem fra meg i Norge :=))

2012-03-14 @ 19:07:38
URL: http://ahava73.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...