Träningsläget

Idag är det 3 månader sedan jag började träna igen och det är väl nu det ska börja märkas lite...
 
Gäddhänget på armarna är snart borta, rumpan skakar lite mindre när jag springer men magen fladdrar som vanligt. Det här med magen har gjort mig lite konfunderad. Det verkar som att den inte vill strama till sig utan jag har fått mammamage... jodå, sisådär en 17 år efter senaste graviditeten... toppen.
 
Men ryggen... den har stärkts rejält och jag har inte haft ont i den alls det senaste. Ryggproblemen var en stor bidragande faktor till att jag tog tag i träningen :)
 
 
 
 
Träffade en bekant häromdagen som sa: "- Det är något som är annorlunda med dig...  Du ser starkare ut och din hållning är skitsnygg!"
 
Det måste vara den bästa bekräftelsen man kan få :)
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Magen är svårast!! Men du har lyckas med andra delar, jätte bra! Jag vill bli av med gäddhänget innan sommaren! Kommer att misslyckas kan jag säga;). Hopplöst lat!

Svar: Inte lat... omotiverad. Finns ju annat här i livet som är viktigare ;)
Mariette

2013-04-22 @ 15:50:06
URL: http://www.nakit.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...