Då var det tid igen...

Sonen är åter på crossbanan. Visserligen väldigt sent för säsongen men det har varit mycket strul för hans del den här våren och sommaren, så han är nöjd bara han får köra litegrann nu. Jag får åka med mest för att det är jag som håller i kameran. Fast det är enda gången han ställer upp på bild frivilligt och till och med poserar så jag hakar på :)
 
 
Det var ingen bra fotodag för min del. Inte så många bilder som blev nåt att spara, mest släta och tråkigt livlösa faktiskt. Jaja, blir bättre nästa gång hoppas jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...