Dödens tråkigt

Så sitter man här igen med månadsräkningarna och det är så jädra pestigt med de här OCR-siffrorna som ska skrivas in. Man ser nog inte klok ut när man sitter där med spretande fingrar, glasögon på nästippen och får mer eller mindre ett hysteriskt anfall om någon skulle störa precis när man nästan har avslutat den där räkningen med rymdens längsta OCR.
 
Det måste finnas en enkel lösning på det. Vi funderar på att kanske betala räkningarna en gång per halvår eller år, men det droppar ju in några oförutsedda ändå ibland. Autogiro har vi på några men jag tycker inte jag har full koll då.
 
En streckkodsläsare som i affärerna kanske? Det hade ju underlättat. 
 
            
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

eller så skiter vi i att betala... ;P

Svar: I särklass det bästa förslaget :)
Mariette

2013-07-31 @ 14:41:38
URL: http://lenahaga.blogg.se/
Postat av: Linda

Efaktura e de bästa man har full koll men man slipper skriva Ocr :) bara att signera i slutet av månaden

Svar: Jag är inte helt vän med det tycker jag
Mariette

2013-08-01 @ 05:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...