Godmorgon härliga lördag

Idag jobbar jag bara halv dag så att jag hinner beta av sjuklingarnas listor också. Är så tacksam att det gick att fixa  ledighet med så kort varsel och det känns faktiskt ganska bra nu. Min plan är att sonen kan jobba litegrann från soffan idag och att sambon vaknar utan feber... men det har jag ju förstått vid det här laget att det inte går som jag vill :)
 
Om vädergudarna vill så kanske till och med tältet kommer upp... men det är nog att hoppas på för mycket hahaha.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

här ser det ut som om vädergudarna är på gott humör iallafall... än så läge... ;) (Y)

Svar: Här med faktiskt :)
Mariette

2013-06-15 @ 07:53:09
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...