Snuvad på konfekten

Jag blir alltid lite smålycklig när det dimper ner en pysseltidning i brevlådan. Idag kom då det efterlängtade julnumret och jag for upp i soffan med kaffe och öppnade lite försiktigt den första sidan...
 
 
Nu sitter jag här och surar besviket.... av alla idéer i tidningen så fanns bara en som jag tyckte var intressant. Har jag blivit kräsen eller? Jag brukar ju gå lös fullständigt efter att ha bläddrat i en pysseltidning.
OMG, jag måste har drabbats av någon mystisk åkomma... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

blev faktiskt oxå besviken av detta nummer... :(

2013-10-04 @ 22:05:40
URL: http://lenahaga.blogg.se/
Postat av: Sally

Jag håller med! Köpte den för att få lite pysselinspiration
men blev besviken jag med.
Men så fxck jag tipset om din blogg av Jennifer och blev
väldigt glad!! :)

Svar: Vad roligt! Varmt välkommen och jag hoppas att du hittar nåt som inspirerar
Mariette

2013-12-10 @ 06:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...