Att fotografera är frihet

Låter ju lite klyschigt men det är det faktiskt. Man får ta vilka foto man vill och hur man vill och tycka vad man vill om dom.
 
När jag gick på fotokurs så visades ett antal bilder och så skulle vi tycka lite kring dom. Jag märkte ganska snabbt att jag tyckte helt annorlunda än dom andra och såg på ett foto på ett annat sätt än dom. Detta innebär så klart inte att mina åsikter skiljer sig på ett positivt sätt från övrigas (kan ju vara som den där gubben som undrade varför alla andra körde fel håll på motorvägen) men det visar att man kan tycka på många olika sätt och lite som man vill. Det finns så klart grundregler inom fotokonsten också men det är ju inte alltid en fördel, det kan ju begränsa också. 
 
 
Jag kan älska en sådan här bild medan många rynkar på näsan och tycker att den inte är så speciell alls...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Visst är det tur att smaken är som baken.... delad :)

Svar: Så klart :)
Mariette

2014-04-30 @ 11:06:43
URL: http://lenahaga.blogg.se
Postat av: Jilina

Mysig och fin bild tycker jag :) Enkelhet kan vara fint :)

Svar: Tack, jag gillar nog också det enkla
Mariette

2014-04-30 @ 11:20:11
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...