Yves Rocher- must have

Nu har jag testat produkterna och det mesta är slut. Jag tänkte först skriva direkt när jag prövat dom, men insåg att flera produkter faktiskt tjänade på att användas många gånger för att göra sig rättvisa. Klicka på bilderna för att komma direkt till produkterna.
 
 
L'Eau de Toilette. 
Jag gillar egentligen inte de där lätta, friska dofterna. MEN den här luktar ju äpple och det kan ju inte ens jag motstå. En perfekt fräsch vardagsparfym och en favorit just nu.
 
 
 
 
 
 
Nail Lacquer. 111 Rose cocktail.
Det här nagellacket är så jädra läckert och man kan lugnt ha det hela långa hösten för att pigga upp sig. Både dottern och jag har använt det så mycket att flaskan är slut... och ändå räckte det med ett lager för att det skulle täcka.
  
 
 
 
Sheer Botanical Lipstick. 61 Tangerine.
Matchande läppstift verkar ju härligt men... nej. Det blir inte bra.
 
 
 
Sheer Botanical Lipstick. 42 Rose vif.
Vissa färger kan i alla fall inte jag ha och denna rosa är definitvt en av dom... men läppstiftet finns i många färger och det kändes lätt att applicera.
 
 
 
 
Exfoliating Shower Gel - Organic Raspberry. 
Det känns som att duscha i hallonkräm faktiskt, både vad gäller konsistens och doft. Dessutom är det kärnor i och det förstärker ju känslan. Något obehagligt i början men den luktar gott och förpackningen är slut så något rätt har den. En fördel är att även om doften är kraftig så stannar den inte kvar på huden efter duschen... vilket leder oss till...
 
 
 
 
Precious Dry Oil.
Min absoluta favorit! Doftar underbart, är go att smörja in och den sprider sin arom heeela långa dagen. Dessutom skimrar den i guld så man ser riktigt brun och härlig ut (man kan till och med ha det i håret om man vill)... och visst minner kokosdoften om Tahiti :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...