Inga fler tårar

Så länge man har kontaktlinser är det inga problem att hacka lök, men annars rinner ju tårarna friskt. Jag såg ett kort inslag med Gordon Ramsay häromveckan som jag bara var tvungen att pröva. Låt roten sitta kvar under tiden du hackar löken så är det hur lugnt som helst. Jag har testat flera gånger nu och det funkar verkligen.
 
Är det bara jag som inte har hört talas om det här knepet innan?
 
 
Kom just på att jag och min kompis i tonåren fick tipset att ha tändstickor utstickandes mellan framtänderna och solglasögon till detta. Det funkade inte så bra. Kan ju ha varit någon som drev med oss också =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

alla sätt är bra utom dom dåliga ;)

Svar: Så sant :)
Mariette

2014-03-13 @ 12:52:12
URL: http://lenahaga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...