Gladbok

Jag försöker att stanna upp och njuta av bra händelser och ögonblick som sker varje dag. Oftast glömmer man bort dom efter ett tag men det ska det rådas bot på nu. 
 
Lösningen är en Gladbok och i den ska jag plita ner de saker i mitt liv som gör mig glad och som jag är tacksam för. Sen kan jag läsa den när jag känner mig lite ledsen och nere eller när jag inte har vett att uppskatta de fina sakerna i livet  :)
 
 
 Tror att jag ska börja med att skriva om hur tacksam jag är för mina fina barn och att jag är så glad över att få vara delaktig så stor del av deras liv som jag är. 

Kommentarer
Postat av: Lena

en bra ide´....kanske jag oxå skulle göra som har dåligt minne... ;)fast samtidigt så har jag ju bloggen :)

Svar: Ja, bloggen är bra för minnet :) Men de små lyckogrejerna som att höra sina barn diskutera med sin vänner t.ex skriver jag inte om här
Mariette

2014-05-25 @ 07:06:10
URL: http://lenahaga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...