Städning är skittrist

Jag gillar ordning och nystädat hem men jag tycker det är riktigt, riktigt tråkigt att städa. 
 
Jag vet att man inte bör säga det högt eftsom man då anses som en slarver och mer eller mindre saknar karaktär  men bohemen i mig gör gärna andra mer kreativa saker... pysslar, stickar, virkar, fotar, tränar, bakar, går hundpromenader, umgås med familjen ...eller bara precis tar en kopp kaffe i lugn och ro (och ja, det var planerat att meningen skulle bli precis så här lång).
 
Hade jag haft råd så hade jag anlitat en städälskande själ direkt. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Håller med dej till 200%... :)

2014-11-15 @ 08:49:35
URL: http://lenahaga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...