Gott från Cloetta

Jag är med i Cloettas bloggnätverk och får då pröva några av deras nyheter innan de kommer ut i butik. 
 
Den här gången har Cloetta riktat sig direkt till mig...
 
 AKO-kolor!!
Och jag som är tossig i kolor.
 
Fast...  Mint och Chok är mjukkola och så vill jag nog inte riktigt minnas dom, likaså att smaken var mer påtaglig förr. Min favorit är därför Grädd, för den var segast men även godast.
 
 
 
 
Halstabletter som smakar ingefära och citron... ja, ni vet ju att jag gör ingefärsdryck när jag är förkyld... detta är en höjdare att komplettera med.
 
Finns i affärerna från v.37, alltså kommande vecka.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...