2015 - Mitt befriande och berikande år

Läste mitt årshoroskop i en tidning och även om jag inte tror på sånt  i vanliga fall så känns det som att det är precis vad jag behöver nu. Med tanke på att 26% av mina vakna timmar inte känns bra alls så är det verkligen hög tid för förändring.  
 
" Nu kan du åter resa dig och slå ut dina vingar och flyga högt efter år av återhållen energi".
 
Ska villigt erkänna att jag inte bara har legat lågt utan det har varit rent slöseri med mänsklig resurs. Ska bli ett spännande år detta.
 
 
Japp, jag är redo!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...