Nu är det vår tur

Det finns ett par utrymmen i huset som vi inte har ändrat på alls och vårt sovrum är ett av dom. Vi har tyckt att det är bättre att fixa allt det andra innan vi tar tag i det och dessutom så är vi bara där nattetid och då spelar det inte så stor roll. I ärlighetens namn hatar jag vårt rum och att sätta in en ny säng där är som att kasta pärlor till svin. Nu ska det fixas och jag tycker till och med att det ska bli kul att måla och lägga golv.
 
Som synes så är det inget upplyftade rum och blått på väggarna kan vem som helst få mardrömmar av. 
 
 
 
Till och med garderobsdörrarna har denna ljuvliga färg.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

jag gjorde oxå om mitt sovrum när vi köpte säng. det kommer före och efter bilder så småningom ;)

2015-01-12 @ 09:01:50
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...