Cloetta lanserar...

nytt gott den kommande veckan. Jag har så klart testat och det blir både ris och ros.
 
 
Jag är ganska förtjust i lakrits så jag blev väldigt glad när jag smakade Viva Lakrits Kristaller, mjuk och go sötlakrits som kola... mmm. Känns som att serien är komplett nu med Pärlor och Juveler sen tidigare.
 
Läkerols nya smak, Salty Caramel, är lakrits, kola och en gnutta havssalt och jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig till det. Smaka själv skulle jag nog säga!
 
 
 
Nu har även Läkerol kommit med nyttopastiller som är bra för tänderna. Man ska ta 2 efter en måltid för att få friskare tänder och en fräschare andedräkt.
 
Min favorit blev helt klart DentaFresh Menthol, den smakade gott och fräscht och kändes ända upp i näsan utan att vara stark. En sådan ask kommer jag att ha i väskan hädanefter.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

lakrits är gott...

2015-02-09 @ 09:04:00
URL: http://lenahaga.blogg.se/
Postat av: Oslofru

Mmm låter gott <3

2015-02-09 @ 10:21:48
URL: http://www.oslofru.com
Postat av: Linda

Usch för lakrits! Men Dentafresh menthol vill jag också ha i min väska:).

2015-02-09 @ 13:55:27
URL: http://www.nakit.webblogg.se
Postat av: lotta jansson

hej jag undrar om det finns mönster på din fina virkade kofta

Svar: Hej, du är långt ifrån den första som frågat, så nu har jag lagt ut en efterlysning på den.
Mariette

2015-02-09 @ 19:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...