Plötsligt händer det

Inte så väldigt ofta men ibland så känns det gött att bara släppa tankarna på att äta rätt. Om någon i min familj läser detta så kommer dom att tro att jag hittar på... ja, inte så mycket chokladen och muffinsarna men pizzan. Jag gillar egentligen inte den sortens mat särskilt mycket och tycker att himmalagat från grunden är bäst men idag orkade jag inte bry mig.
 
 
En sak är i alla fall säker, en pizza från pizzerian kan variera ganska mycket i kvalitet och det är lite som Lotto, väljer man en pizza från frysdisken då vet man vad man får.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...