Sovrummet (nästan) klart

Ganska kalt än så länge men sängen är i alla på plats och nu har vi sovit i den i två nätter. Åh, fy fasen vad jag har ont i kroppen! Sambon kallar mig numera för Propellern och det säger nog en del. Jag förstår att när man har haft en ganska hård säng och skiftar till en mjuk så måste kroppen säga ifrån men det här är ju löjligt. Kan bara hoppas att det löser sig om en vecka eller så, annars har vi ett par månader på oss att byta.
 
Jag kommer så klart att visa före- och efterbilder när det ser lite mer beboeligt ut.
 
Dotterns rum är också färdigt och jag har precis fått klartecken till att byta ut/måla om hennes möbler. Hon tycker själv att det inte spelar någon roll men jag får märkliga ryckningar i ögonen när jag går in där trots att det är ett ljust och härligt rum i övrigt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

ser bra ut så här långt... :)

Svar: Tack :)
Mariette

2015-03-23 @ 08:39:09
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...