Älskar klänningar

...och skulle gärna ha det på mig jämt om det hade funkat rent praktiskt. Idag låg det 5 stycken och väntade på mig när jag kom hem från jobb, vilken lycka. 
 
Men jag kan inte bestämma mig för vilka jag ska behålla och vilken jag ska ha på sonens student.
Den här är ganska fin men jag är osäker på om jag kommer att använda den vid fler tillfällen.
 
 
Den här är också ganska ok.
 
 
Jag har svarta klänningar annars och det funkar alltid men det hade kanske varit kul med lite färg...?
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

jätte snygga båda två....

Svar: Ja :)
Mariette

2015-05-31 @ 11:32:09
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...