Nygammalt från Cloetta

 Nu har jag fått hem smakprover igen. 
 
 
Från smågodisboxarna till en egen påse, Salta sillar och Colaflaskor. Nu finns dom i 80-gramspåsar!
 
För handen på hjärtat... vi vet att godis innehåller miljoner kalorier men när det under 100 gram räknas det inte, eller hur? Man får stillat begäret och ändå äta en hel påse, win win det.
 
Salta sillar....
 
 
...eller mina favoriter Colaflaskor. Fast vem gillar inte Colaflaskor?
 
 
Det har även kommit nya smaker på Läkerol, Ginger Lime och Chili Licorice. Dessa är inspirerade från svenskarnas favoritresmål, Thailand. Där är minsann lite sting i dom och alla som läser min blogg vet att jag är en sucker för ingefära, citron och som chiliodlare kan jag inte mer än säga att även denna funkar rakt av.
 
Alla dessa godisar finns i butik nuuuu!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

godis e gott

2015-05-23 @ 08:15:06
URL: http://lenahaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...