Nu har vi förhandlat

.. och jag får välja kök (JAAAA HURRAAAA, lite diskret) och sambon får sin veranda från ovanvåningen med en trappa ner till trädgården. Han lovar och bedyrar att jag kommer att uppskatta detta i sommar när jag sitter i kvällssolen och njuter... och jag i min tur utlovar att han kommer att älska sitt nya VITA kök.

Nu när detta är klart blir jag tveksam... ska vi ha ett vitt kök egentligen? Eller blir det inte finare med ek och svart? Jäääää, nu blir jag frustrerad! Tänk om det blir skitfult, då får jag skämmas som tusan sen.
 
Är det meningen att man ska behöva ta ett så stort beslut själv eller???

Kommentarer
Postat av: johanna

Följa varann på bloglovin?:)

2010-02-28 @ 19:21:06
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Mariette

Absolut! Lägger till dig med en gång!

2010-03-01 @ 13:10:18
URL: http://mariettesrora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...