Ska det vara så svårt att enas?

Köksrapport!
Just nu möts vi halvvägs i färgskalan - ek. Fast jag vill inte ha ett ekkök, jag vill ha ett i vitt! Nu läggs en andra växel in och jag får nog påtala vem som är mest i köket, städar där o.s.v. Problemet här är nog bara att det inte går hem riktigt. Med en öppen planlösning, kök och vardagsrum, är man ju lika mycket överallt. Jag får komma på lite smartare argument känner jag...

Har alla det så här eller är man rörande överens i allt från början? Suck...

Kommentarer
Postat av: Skönhetsbloggen!

Haha, så det kan bli! :)

2010-02-16 @ 14:56:05
URL: http://sockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...