...och hur går det med nyårslöftena?

Nu har det gått en månad och alla löften jag gav har inte riktigt infriats kan jag säga.


Gå ner 5 kg...................................................................5 gram har jag nog gått ner, en bra början. Det är ju 11  månader kvar...

Börja träna.....................................................................Jajamensan!!! Har blivit sååå vältränad redan.

Inget godis på ett halvår minst..........................................Nu har jag klarat en månad. Har käkat lite popcorn men det är ju inte godis, det är popcorn. Visst är det så?

Ta bättre hand om mig och bli så snygg det bara går...............................................................................Tjaaa.... kanske inte.

Sluta dricka öl eftersom man blir fet av det........................Omöjligt ju!!!

Bli mer ekonomisk
...........................................................Njaaa... nu skruvar jag på mig lite... mycket...

Renovera huset
................................................................Vi får be Gud d.v.s banken om lite pengar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...