Gräsänkans lägesrapport

Det är inte klokt vad mycket jag får gjort!


Jag har röjt runt och rensat ut och har redan varit på soptippen två gånger. Dessutom är köket nästan ihopskruvat och jag ska bara måla väggarna en gång till så är det klart. (Ska försöka ta lite bilder med mobilen, familjen har ju med sig alla kameror).

Hundarna tycker nog förstås att jag är riktigt trist och tråkig som inte har tid med dem men det blir ändring nu. Imorgon ska det tydligen bli lite sämre väder och det passar ju perfekt för en tripp med dom någonstans. Jag har köpt hundgaller till bilen och det ska bli spännande att se hur det går med hundarna därbak. I min gamla bil satt dom i baksätet (ja, jag vet, inte bra) och det kunde bli ganska smutsigt om det regnat.

Nu ska jag klippa gräsmattan...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Härligt!

Min man har börjat jobba medans jag fortfarande har semester, så jag är i liknande situation.

Jag trodde du hade hjälp med din gräsklippning! ;)

(Tänker på din lilla dansande man...)

2010-07-21 @ 09:51:37
Postat av: Linda

semester var det ja =) du e galen =)

2010-07-21 @ 10:24:01
Postat av: Mariette

Hi hi hi, den lille gubben ja.

Visst har vi det bra Sofia?!



Och Linda... jag är vid mina sinnens fulla än så länge, men om några dagar utan familj så kan man ju inte garantera något ;)

2010-07-21 @ 20:25:11
Postat av: Nina

haha känner igen det där med hundar i baksätet. jag sätter Gucci där bak men han hoppar fram meddetbums. Ska oxå investera i galler, fasar för ett himla liv då :o) Hörde att Biltema hade billiga galler.

2010-07-22 @ 02:56:06
URL: http://nina-hansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...