Långpromenad med hundarna

Idag blev det utflykt!
Åkte till Skrylle och gick 10 km med hundarna, såå härligt. Åkturen var inga problem utan hundarna kom till ro med en gång. Inte för att det brukar vara några större besvär i bilen med det kan vara lite hoppande hit och dit  innan de lugnar sig. Nu märkte jag inte ens av att de var där.

Det var första gången på flera år som jag var i Skrylle. Vi brukar åka till Torup men det är ganska långt och jag kommer att åka hit istället hädanefter.
Jag tog lite bilder med mobilen...



Kommentarer
Postat av: Tin

Oh god! Bloggare över 30 = tummen upp!!

Fortsätt blogga!!! :DD

jag ska följa denna bloggen

2010-07-24 @ 17:08:23
URL: http://cybxz.blogg.se/
Postat av: Mariette

HA HA HA vilken härlig kommentar ha ha ha

2010-07-24 @ 19:12:20
Postat av: Julia

Mariette som hon i idol, sjunger du oxå? ;D

2010-07-25 @ 00:40:27
URL: http://juliahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...