Sista natten innan semestern



Ska snart åka iväg och jobba natt och SEN är det semester.

Jag har inte riktigt bestämt vad jag ska göra den här första veckan. Familjen åker till England så jag och hundarna blir hemma rent själva. Känns verkligen konstigt, har inte varit ensam så länge sedan barnen kom. Jag kommer att sakna ihjäl mig antagligen.

Imorgon eftermiddag bär det iväg för deras del och jag står kvar på perrongen och snyftar...









...en liten stund för sedan ska jag ta hundarna på en långpromenad, äta och dricka något gott och ta en spakväll och NJUTA av ensamheten. =)



Kommentarer
Postat av: Madden

ÅÅÅÅhe, avundsjuk!!!

De va länge sedan jag fick bara vara... i ensamheten. Ta hand om dig nu när du har tid till det. =O)

Ha det bäst

2010-07-19 @ 15:42:34
URL: http://MizzMadden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...