Eländigt, eländigt

Jag har blivit lite sjuk. Typiskt när man är ledig i några dagar. Samtidigt får jag ännu en gång bekräftat att det faktiskt går att skjuta upp sina sjukdomar när man inte har tid att ha dom.

Så nu sitter jag här i soffan och faktiskt myser lite granna över att inte behöva ta itu med något alls. Näsan rinner, halsen är helt kass och huvudet bultar. Har tagit Panodil så jag får väl se om jag ändrar mig när den börjat verka, skulle ju egentligen behöva ta ett rejält tag i trädgården som blivit riktigt eftersatt i år. Idag är det dessutom soligt här och det ser riktigt skönt och härligt ut, kanske 15 grader eller så. 

Nu ska jag se Hem till gården på tv...  herregud jag måste vara sjukare än jag först trodde...


Kommentarer
Postat av: Linda

stackars du =) du måste bli frisk snart.. det e säkert ja som smittat dig :P

2010-05-18 @ 20:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...