Ny stickad favviströja

Det var längesen jag lade upp något i den här kategorin. Jag har inte legat på latsidan, men det är ju det här med att sy ihop tröjorna...

I alla fall så ramlade jag över en tröja på en annan blogg och tyckte den var så snygg. Problemet var att tröjan hade ett flätmönster på kragen och ärmsluten som inte fanns som original på mönstret. Jag tog kontakt med bloggerskan och, hör och häpna, hon lade upp instruktioner på sin blogg med bilder och allt. Trodde knappt det fanns så snälla människor. Nu har jag (härmapan) gjort en likadan tröja och så här snygg blev min nya favorit.
För att se en bättre bild så finns den på Cederlotts blogg.

Mönstret finns på Garnstudio som gratismönster.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...