Min bibel

Nu har vi bott i huset fyra somrar och känner att vi måste fixa till trädgården som vi vill ha den. Första sommaren här njöt vi bara, andra och tredje året röjdes det rejält eftersom den var riktigt eftersatt och inte hade skötts på mååånga år. Förra året gjorde vi inte ett dugg då renoveringen pågick och jag totalt tappade lusten att överhuvudtaget pilla i trädgården (har väl aldrig hänt tidigare).


Nu ska vi i alla fall sätta oss ner och skissa lite på hur här ska se ut och vad vi ska nyttja den till. Jag vill ju ha en del där det odlas lite frukt och grönsaker, sambon vill ha en grillplats och barnen vill ha någonstans att ha studsmatta och pool och om hundarna får välja så blir det nog en plats för bollkastning och spring.


Den här boken har jag haft i flera år och trots att jag har bläddrat i den ungefär tusen gånger hittar jag alltid något nytt.


Kommentarer
Postat av: Mystjejen

Ja den boken är bra, hade den när jag bodde i hus med mitt ex. Mycket inspiration Kramar fina och hoppas du haft en fin helg <3

2011-04-03 @ 18:47:54
URL: http://blogg.mystjejen.se
Postat av: Linda aka Javamorsan

Förstår att en sån bok är som en bibel när man gillar att påta i jord :)

2011-04-04 @ 15:18:28
URL: http://baralinda.se/wordpress/
Postat av: Calle



Hej vilken underbar blogg du har :)



Vill rekommendera en sida där du kan sälja eller auktionera ut allt du inte behöver längre.

Du kan lägga ut tjänster, saker du skänker bort och de ger bort 50% av annonskostnaden till välgörenhet.



Kostar ingenting att lägga ut eller att bli medlem.



Sidan heter www.fyndasmart.se



Ha det underbart

2011-04-04 @ 22:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...