Sommarveckan i Stockholm

JAG arrangerar varje år en sommarvecka dit medlemmar från hela landet deltar. Det är ju där jag har varit! Det är intensiva dagar med mycket jobb men det är såå himla kul att få vara med. Alla är glada och positiva och man bara dras med. Vi har varit på Gröna Lund och gått med i sambakarneval och däremellan har det varit mycket musik, en del shopping, tårtkalas och många restaurangbesök.
På grönan såg vi Sven-Bertil Taube och Lill Lindfors och på vägen ut träffade vi killarna i Arvingarna.





Sambakarnevalen var häftig och alla dansade och skrålade. Efteråt picknickade vi i/på Humlegården.
Summa summarum... världens bästa jobb och jag får till och med betalt =)

Kommentarer
Postat av: Monica/handbruten

Jag kollade Jag. Visste inte att den föreningen fanns. Gud vad bra jobb du har! Både hjälpa, ha roligt och få lön. Inte dåligt. Kul att du är nöjd med resan. ;)

2011-07-02 @ 22:43:13
URL: http://handbrutensblogg.blogspot.com
Postat av: B3tty - färgad av regnbågens alla färger

Åh, vad har du för ett underbart jobb? Låter ju underbart.



Svar: Att hitta någon man trivs med så pass bra är nog svårt, under mina 33åriga liv har jag aldrig träffat på någon som var så bra som denna. Däremot har jag träffat på många floppar och fått gå missnöjd därifrån. Konstigt att du nämner det där med lockar, jag är ju spikrak i mitt hår men igår när hon klippte kom lite självfall fram.. jag vill inte ha lockar så hon fick arbeta bort dom dock. Har du sökt på rejta och sett olika kundbetyg för frisörer i din närhet? Det var så jag fann min nämligen.



Tack så mycket! :)

2011-07-02 @ 23:11:19
URL: http://www.b3tty.com
Postat av: Mystjejen

Fina bilder, såg trevlig ut =) Kram

2011-07-06 @ 14:37:33
URL: http://blogg.mystjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...