Bråda dagar

Igår körde vi till soptippen med de sista renoverings- och utsorteringsgrejerna. Så jädra skönt och så tomt det blev på vår uppfart, men det tog ju hela dagen. Trodde i min enfald att jag skulle hinna fixa i trädgården också men det får bli en annan dag, behöver klippa våra enorma häckar bland annat.


Idag ska jag på utvecklingssamtal med dottern och ska då passa på att storhandla efteråt. Kanske, kanske hinner jag med en liten stund i trädgården efter det. Det känns som att man måste passa på när det är hyfsat väder och man är ledig.

Kommentarer
Postat av: Gniztra

Fin blogg du har;-)

Skulle vara superglad om du kolla in detta.

;-)



Sugen på lite nya smycken?

Fake piercings?

Tuffa solbrillor?

Och mycket mera..

Kolla in på

www.Gniztra.com

2011-05-12 @ 20:18:16
URL: http://www.gniztra.com
Postat av: Mystjejen

Hur går det med din hylla ovanför spisen? Nya saker? Kramar och ha en fin helg

2011-05-13 @ 17:42:30
URL: http://blogg.mystjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0




Blogg listad på Bloggtoppen.se

My Topsites List

Bloggplus Topplistan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...